Koh

Nederland

Met de diepzwarte verpakkingen en het Japanse (of Chinese) karakter als logo heeft het merk KOH een zeer Japanse uitstraling. Toch is het afkomstig van onze eigen Hollandse bodem.

KOH Cosmetics werd in 2002 opgericht door de Nederlandse Margreet van Roemburg die haar sporen op het terrein van ondernemen al verdiend had. Ze is namelijk de vrouw achter het uit het begin van de jaren '80 stammende merk Herôme, bekend van de nagel- en handverzorgingsproducten.

Van Roemburg wilde echter een premium merk lanceren waarin de Japanse levenswijze en Japanse rituelen tot uiting konden komen. Daartoe werd onder meer intensieve samenwerking met Japanse specialisten gezocht. Door hun oosterse kennis en filosofie te combineren met westerse technologie zou een lijn producten moeten ontstaan die het beste van beide werelden weerspiegelt.

Het KOH assortiment omvat meer dan 120 verschillende nagellakken en is onder meer te verkrijgen bij luxe parfumerieën, warenhuizen en de eigen online shop.

Merken index

  • Ik dit merk

Make-up producten van Koh

Koh nieuws

Wie is MakeupMyMind

MakeupMyMind is het initiatief van [xxx], een jonge vrouw met meer dan gemiddelde interesse in beauty in het algemeen en make-up in het bijzonder. De interesse werd een idee, het idee een plan en het plan resulteerde in deze website.

Dit alles doe ik niet alleen, maar samen met twee enthousiaste assistentes die mijn passie voor schoonheid en cosmetica delen.

Samen doen we ons best om jullie dagelijks te voorzien van de leukste beautyinfo.

Heel veel plezier !

[xxx]

Volg MakeupMyMind op...